Wednesday, January 5, 2011

:))

5/1/2011
masa trus b'lalu pergi... pagi telah pergi mnghilang di ganti dngn petang,ia juga hilang di datanggi malam yg gelap gelite disinari oleh cahaye bulan dn bintang yg bertaburan di langit..... aku t'pikir jgak mne hilang pagi dan petang itu... WALLAHHUALAM.... hnya die sahaje yg tau...
ari nie hari yg buat aku acik ketawa x b'henti2 melihat gelagat kwan ku sorang nie.... gelagat die boleh mmbuat semua org yg melihat nye akan pecah perut di buat nye.... gelagat nye yg selambe badak.... lawak....
smpai cikgu nk mengajar pon xsnng di buat nye.... kdang2 klo die xwat lawak pon org yg melihat mke nye sje
bleh t'gelak sbb mke die seiras ngan mrs.Bean... hahaha..... gelagat die sme sperti mrs.Bean... rkan2 die yg selalu menjdi mangse die untuk bhan jenake nye..... kdng2 aku pon jd mngse die.... mle2 aku rse nk mrah jgak pastu tros xjd dn aku pon sme gelak...... adoy!!! nyamok nie.... kaco btoi.... huh....
mlam nie sngguh sejuk aku rse kn sbb..... petang td ari ujan maA.... haha....
k lar... nk off dh.... bye2....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...