Saturday, January 29, 2011

Hehehe

yeah.... dpt cti seminngu..... best 2.... bkan snng nk dpt.... dorang smue nie xblik ker cti nie....
call pon xangkat.... pelik.... slalau cti dorang mesti contact aku... nie xplak? hmm... bz kot....
smlam(29/1/11) ad larian merentas desa... aku pon join lar skli.... lari punye lari,tngok2 dpt tempat ke100....
bkn senang nk dpt no100.... btoi x.... no100 pon nk bangga.... hehe... choi!!!
waktu ngah  lari 2 rmai org ngorat aku.... aku xngorat dorang... aku cbe mengayat je.... hehehehe....
choi!!! siap mnx 6ber aku skli.... aku pon bg jelar.... tp aku bkn bg 6ber aku.... aku bg pakgat kolah 2....
hehe... lg pon die 2 kesepian... dh nk sngt,aku bg jelar 6ber 2.... hehe.... kantoi nnt mati aku.... adoi!!!
pandai2 lar.... hahaha.....
smlam kwan aku kne marah ngan sowang bdak sbb die ngajok ap yg budak tu ckp.... hahahahaha.....
xtahan aku tngok gelagat dorang.... bdak 2 bru form2.... cntik plak 2..... tp,dowang ckp bdak 2garang nk mampos.... tkot jgak aku nk tegur die..... ad skli dlm fb aku tegur die.... elok je die chat ngan aku.... mkne nye die xde lar garang mne..... ad chan.... hahahaha...... klar.... bye!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...